Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Λαχνίσματα

Άκατα Μάκατα

Άκατα, μάκατα, σου κου του μπε,
άμπε φάμπε ντομινέ.
Άκατα, μάκατα, σου κου του μπε,
άμπε φάμπε: Βγε!


Το ψωμί το λένε παν 

Το ψωμί το λένε παν
και το κόκκαλο κοκάν
και τη γάτα Καρολίνα
και τον ποντικό σωλήνα.


Τρία μπαλόνια

Τρία μπαλόνια στον αέρα
κι άλλα τρία στη μπανιέρα
μάνα, πατέρα, βγες!


Ανέβηκα στην πιπεριά

Ανέβηκα στην πιπεριά
να κόψω ένα πιπέρι
κι η πιπεριά τσακίστηκε
και μου' κοψε το χέρι.
Δος μου το μαντηλάκι σου
το χρυσοκεντημένο
να δέσω το χεράκι μου
που το' χω λαβωμένο.


Έχω μια πάπια

Έχω μια πάπια
που κάνει δέκα αυγά
κι έχω κι άλλη μια
που κάνει δεκατρία.
Ένα- δύο- τρία- τέσσερα
πέντε- έξι- εφτά
οκτώ- εννιά και δέκα.
Έντεκα- δώδεκα- δε-κα-τρία.


Α μπε μπα μπλομ

Α- μπε- μπα- μπλομ
του- κιθε- μπλομ
α- μπε- μπα- μπλομ-
του- κιθε- μπλομ
μπλιμ- μπλομ.
Όταν θα πας εκεί
στη Βόρειο Αμερική
να δούμε τον ελέφαντα
που παίζει μου-σι-κή
μ' έ-να κό-κκι-νο σκου-φί.


Έχω ένα αυτοκίνητο

Έχω ένα αυτοκίνητο
που όλο όλο τρέχει
και που θα σταματή-σει;
- Στην Αμερική.
- Και- τι- χρώμα- θα- ζη-τή-σει;
- (λ.χ.) Ροζ
Η Α-με-ρι-κή έ-χει χρώ-μα ροζ!


Αμ- στραμ- νταμ

Αμ- στραμ- νταμ
πίκι- πίκι- ραμ,
τούρι- τούρι- ραμ
αμ- στραμ- νταμ!


Ανεβαίνω στη συκιά

Ανεβαίνω στη συκιά
και πατώ την καρυδιά
τρώω τα συκόμηλά
και τα καρυδόμηλα
και φωνάζω χούι χούι
και κανένας δε μ' ακούει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου