Τρίτη 13 Ιουνίου 2017

Mother Nature, Μητέρα Φύση

Τα παιδιά της ΣΤ μετέφρασαν σ' ένα δίωρο των Αγγλικών αυτά τα οικολογικά Video. Έτσι εργάστηκαν συνεργατικά, έμαθαν να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικό λεξικό, εξάσκησαν τα Αγγλικά τους και γνώρισαν αυτά τα δυναμικά video για την προστασία της Φύσης.Το πρώτο από τη σειρά παρουσιάστηκε και στη γιορτή.


Μερικοί με αποκαλούν Φύση.
Άλλοι με αποκαλούν Μητέρα Φύση.
Βρίσκομαι εδώ πάνω από 4,5 δισεκατομμύρια χρόνια.
22.500 φορές πιο πολύ καιρό από εσάς.
Δεν έχω στ’ αλήθεια ανάγκη τους ανθρώπους.
Αλλά οι άνθρωποι έχουν ανάγκη εμένα.
Ναι το μέλλον σας εξαρτάται από μένα.
Όταν ευημερώ, ευημερείτε κι εσείς.
Όταν γίνομαι αδύναμη, γίνεστε κι εσείς.
Ή ακόμη χειρότερα.
Μα υπάρχω εδώ και αιώνες.
Έχω ταΐσει είδη μεγαλύτερα από εσάς.
Και έχω αφήσει να πεθάνουν είδη μεγαλύτερα από εσάς.
Οι δικοί μου ωκεανοί. Το δικό μου έδαφος.
Τα δικά μου ρυάκια. Τα δικά μου δάση.
Όλα μπορούν να σας δεχτούν. Ή να σας αφήσουν.
Πώς αποφασίζετε να ζήσετε κάθε μέρα, αν θα με υπολογίζετε ή θα αδιαφορείτε, δεν έχει μεγάλη σημασία για μένα.
Έτσι κι αλλιώς, οι πράξεις σας θα καθορίσουν το δικό σας μέλλον.
Όχι το δικό μου.
Εγώ είμαι η Φύση. Εγώ θα συνεχίσω.
Είμαι προετοιμασμένη να εξελιχτώ. Εσείς είστε;
Η φύση δεν έχει ανάγκη τους ανθρώπους.
Οι άνθρωποι έχουν ανάγκη τη φύση.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου